Νέα Προγράμματα της ΕΕΠΕΚ 2024-25 - Ασύγχρονα και από απόσταση
Σταθερά, όπως κάθε χρόνο, η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ - www.eepek.gr ) προτίθεται να υλοποιήσει και φέτος έναν μεγάλο αριθμό προγραμμάτων (24) με τη μέθοδο της Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (πλατφόρμα moodle). Η θεματολογία των προγραμμάτων αυτών είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και με μεγάλη θεματική ποικιλία. Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα υλοποιείται και ένα διαφορετικό πρόγραμμα, δωρεάν (για τα προγράμματα διάρκειας 50 - 75 ωρών) ή με έκτακτη συμμετοχή 30€ για όσα είναι 325 και πάνω ωρών).
Όλα τα προγράμματα απευθύνονται στα μέλη της ΕΕΠΕΚ. Αίτηση παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν όλα τα μέλη της Ε.Ε.Π.Ε.Κ, ενώ για τα μη μέλη – ανεξαρτήτως ειδικότητας & βαθμίδας εκπαίδευσης- δίνεται η δυνατότητα εγγραφής ως μέλος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ., (για την εγγραφή στην Ε.Ε.Π.Ε.Κ. ακολουθήστε τις οδηγίες της ιστοσελίδας: https://www.eepek.gr/el/enosi/eggrafi-stin-enosi). Η συνδρομή μέλους είναι 20€, και είναι εφάπαξ, χωρίς επιπλέον τακτική ετήσια συνδρομή.
Ακολουθεί ο κατάλογος των φετινών επιμορφωτικών προγραμμάτων (οι ημερομηνίες θα γίνει προσπάθεια να τηρηθούν, αλλά ενδεχομένως να υπάρξουν κάποιες αλλαγές ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των επιμορφωτών).
Ημερομηνία ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ |
Τίτλος σεμιναρίου |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ |
9/9/2024 |
Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ανά ειδικότητα |
400 |
16/9/2024 |
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων για τη Διδασκαλία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) |
400 |
28/10/2024 |
Σκάκι: Βιωματική Μάθηση και Σχεδιασμός Διδασκαλίας στο Σχολείο |
325 |
4/11/2024 |
Σύμβουλος Σχολικής Ζωής |
400 |
11/11/2024 |
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση - ChatGPT |
350 |
18/11/2024 |
Η τέχνη της υφαντικής στα σχολεία |
60 |
25/11/2024 |
Επαγγελματική Εξουθένωση και Ψυχική Ανθεκτικότητα των Εκπαιδευτικών |
300 |
2/12/2024 |
Συμβουλευτική και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον |
550 |
9/12/2024 |
Θέματα Επικοινωνίας στο Σχολικό Περιβάλλον |
400 |
6/1/2025 |
Εκπαίδευση Ενηλίκων ανά ειδικότητα: Από τη Θεωρία στην Πράξη |
400 |
13/1/2025 |
Πρακτικές Διδακτικές προσεγγίσεις στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) |
400 |
20/1/2025 |
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ |
50 |
27/1/2025 |
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΡΟΜΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
500 |
3/2/2025 |
Αξιολόγηση και αξιοποίηση Εκπαιδευτικού βίντεο στην διδασκαλία |
50 |
10/2/2025 |
Εκπαίδευση και Τεχνητή Νοημοσύνη: Καινοτόμες Προσεγγίσεις για τη Μάθηση του Μέλλοντος |
400 |
17/2/2025 |
Διαχείριση πένθους στη σχολική κοινότητα |
400 |
24/2/2025 |
Μοντεσσοριανή Μέθοδος και Θετική Διαπαιδαγώγηση |
350 |
3/3/2025 |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ (E-CLASS / E-ME) |
75 |
10/3/2025 |
Δημιουργική γραφή και ψηφιακή αφήγηση στη σχολική τάξη |
400 |
17/3/2025 |
Η αφήγηση ως διαλεκτική μέθοδο εκπαίδευσης |
50 |
24/3/2025 |
Εκπαιδευτικό παιχνίδι και εφαρμογές |
50 |
28/4/2025 |
Οργανωσιακή συμπεριφορά στο σχολικό περιβάλλον |
50 |
5/5/2025 |
Crafting Success: A 50-Hour Asynchronous Seminar on Writing Winning Erasmus Proposals for KA122-School Education |
50 |
12/5/2025 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ |
50 |